purecontrol
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

purecontrol


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Mystic2dark

Ga naar beneden 
+2
Minotavr5
Mystic2dark
6 plaatsers
AuteurBericht
Mystic2dark
clan member



Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 06-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : limburg

Mystic2dark Empty
BerichtOnderwerp: Mystic2dark   Mystic2dark I_icon_minitimeza maa 06, 2010 3:10 am

hallo ik ben mystic2dark mn rl name is kenneth maar noem me maar Mystic, nettie of limburger maakt allemaal niet uit ;D heb al zo veel bijnamen ge had in mn gans leven en ben nog maar 16 jaar Wink mn hobby's zin bwa fietse rs spele en ik zit ook op internaat dus als ik een de week niet online komt weet je waarom ik ben geboren en getogen in belgie en woont te limburg (daar vand de bij naam de limburger Very Happy) bounce Very Happy

en op rs ben ik vooral ne slayer gast om dat ik untrimmet slayer cape will hale maar dat gaat niet meer lukke denk ik want ik heb al 90 strengt Very Happy en heb nog nooit in ander clans geweest wel in ander game's maar niet in rs Very Happy ! Very Happy bwa jah verder heb ik niet meer te zegge xD.
en mn stats zijn strg 90 slay 76 def 81 att 87 hit 88 mage 85 ^^

greetz mytsic2dark
Terug naar boven Ga naar beneden
Minotavr5
cc moderator
cc moderator
Minotavr5


Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 20-06-09

Mystic2dark Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mystic2dark   Mystic2dark I_icon_minitimeza maa 06, 2010 3:14 am

Welkom, ik hoop dat je het naar je zin krijgt hier. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
dragonbakkes
clan member
dragonbakkes


Aantal berichten : 766
Registratiedatum : 20-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : belgië, weerde

Mystic2dark Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mystic2dark   Mystic2dark I_icon_minitimeza maa 06, 2010 11:55 am

welcome, en als ge untrim slay wilt moe ge gwn 98att 98str 98def doen Smile en als gem dan nog ni hebt 98range mr wrs hebt ge dan al hp bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
ziro122
clan member
ziro122


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 21-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : onder een brug, zonder kartonnedoos

Mystic2dark Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mystic2dark   Mystic2dark I_icon_minitimeza maa 06, 2010 1:33 pm

wilkommen, in clan
Terug naar boven Ga naar beneden
2m_robin
clan member



Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 04-03-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : herselt/Belgium

Mystic2dark Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mystic2dark   Mystic2dark I_icon_minitimeza maa 06, 2010 2:16 pm

juu limburger ^^ ik hoop da je et ier wa na u zin gaat krijgen ;p stay active mate Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mystic2dark Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mystic2dark   Mystic2dark I_icon_minitimeza maa 06, 2010 3:58 pm

welcome in deze mooie clan Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Giele16
clan member
Giele16


Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 31-10-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Nederland

Mystic2dark Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mystic2dark   Mystic2dark I_icon_minitimeza maa 06, 2010 4:01 pm

Hey, untrimmed slayer cape is nog mogelijk voor jou denk ik. als je veel cannon gebruikt.

Welkom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mystic2dark Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mystic2dark   Mystic2dark I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mystic2dark
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
purecontrol :: runescape :: Lid worden-
Ga naar: