purecontrol
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

purecontrol


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 2m_robin joining

Ga naar beneden 
+4
marc b7
ellen
predator
2m_robin
8 plaatsers
AuteurBericht
2m_robin
clan member



Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 04-03-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : herselt/Belgium

2m_robin joining Empty
BerichtOnderwerp: 2m_robin joining   2m_robin joining I_icon_minitimedo maa 04, 2010 9:32 pm

dag iedereen.

mijn irl naam is Bert maar voor de gemakkelijkheid mogen jullie me natuurlijk ook altijd robin noemen omdat dit ook men naam op rs is ;p de reden waarom ik graag zou joinen is omdat ik jullie(een aantal leden toch) deze morgend/middag? heb leren kennen. vooral ellen dan eigenlijk Smile zij was aan het slayen en ik ook en we zijn wat aan de praat geraakt waarna ze zei join de cc... daar heb ik al wat leuke mensen leren kennen ook en ja dacht ik waarom dan ook niet joinen... wel is er mss 1 probleem en deze is dat ik ook al in een andere clan zit... 2mighty4you maar aangezien dit enkel een pvp/pk-based clan is veronderstel ik dat er niet zulke grote problemen zouden zijn? dit moeten de leaders/rankers natuurlijk weten of jullie dat zien zitten Smile maar ja goed. ik heb niet echt hobby's. ik woon in belgië en mijn grootste hobby is uitgaan L dat doe ik dus ook 1-2 keer per week ^^ voor de rest zit ik nog op school in men laatste jaar en wanneer ik ben afgestudeert wil ik graag treinbegeleider worden Smile een grote passie van mij is ook m'n muziek ik hou eigenlijk van alle soorten muziek maar toch vooral van metal en hardcore en alles in dat genre Wink alhoewel ik techno/al die andere crap ook niet mis vind hoor ;p zo dat is zowat men privé leven in het kort als er vragen zijn stel ze gerust ^^

op rs is het leukste wat ik vind slayer trainen want zelf ben ik niet echt een skiller :/ laat mij maar lekker hitten op monsters ;p ik ben nu ook tot een zo hoog mogelijk slayer level aan het gaan en atm ben ik lvl 89... mijn stats zijn zowat 99 att, 99str, 99 def, 99 hp 86 pray 97mage en 99 range ;p dit zijn voor mij ook de belangrijkste skillz ^^ ik ben altijd in voor een partijtje barrows/gwd/(pvp-event zoals pk als jullie dit doen) of vele andere zaken ;p je mag me gerust altijd adden alleen staat men pm op friends maar dan moet je't maar even zeggen in de cc van de dood92 waar ik ook zo goed als altijd zal inzitten ^^


voor de rest ben ik een sociale jonge van 18 jaar die graag andere mensen met uitgebreide interesses leert kennen en ik maak ook redelijk snel vrienden maar raak me niet want ik ben ook niet op me mondje gevallen als je begrijpt wat ik bedoel ;p


ciao 'Bert
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




2m_robin joining Empty
BerichtOnderwerp: Re: 2m_robin joining   2m_robin joining I_icon_minitimedo maa 04, 2010 9:39 pm

mooie lange utgebreide post.datje van hardcore houd vind ik echt nice Smile maar die andre pk clan ? Als je aleen hun joint voor paar x te pken vind ik niet erg zolang je maar gwn in purecontrol cc zit.Miss kan je mij ff een pm geven als je een pk trip hebt met die clan dan heb ik er geen probleme mee.Verder nice stats + cb 18 jaar ben je das een mooie leeftijd.Ik zeg welcome.
Terug naar boven Ga naar beneden
predator
clan Admin
clan Admin
predator


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 01-12-08
Leeftijd : 35
Woonplaats : luxe container

2m_robin joining Empty
BerichtOnderwerp: Re: 2m_robin joining   2m_robin joining I_icon_minitimedo maa 04, 2010 9:40 pm

Dat is pas een introductie xD

add rico (de dood92), rook een joint en sjil vet in onze cc. Smile

Welkom! 2m_robin joining Icon_santa
Terug naar boven Ga naar beneden
https://purecontrol.forumactie.com
ellen
cc moderator
cc moderator
ellen


Aantal berichten : 228
Registratiedatum : 18-06-09
Leeftijd : 32

2m_robin joining Empty
BerichtOnderwerp: Re: 2m_robin joining   2m_robin joining I_icon_minitimedo maa 04, 2010 9:40 pm

welcome it is cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
2m_robin
clan member



Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 04-03-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : herselt/Belgium

2m_robin joining Empty
BerichtOnderwerp: Re: 2m_robin joining   2m_robin joining I_icon_minitimedo maa 04, 2010 9:44 pm

haha thx boyz en lady ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
marc b7
clan leader
clan leader
marc b7


Aantal berichten : 213
Registratiedatum : 21-08-09

2m_robin joining Empty
BerichtOnderwerp: Re: 2m_robin joining   2m_robin joining I_icon_minitimedo maa 04, 2010 9:52 pm

weclome add my ook Razz

hopeljik krijg je het leuk in de clan Wink cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Minotavr5
cc moderator
cc moderator
Minotavr5


Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 20-06-09

2m_robin joining Empty
BerichtOnderwerp: Re: 2m_robin joining   2m_robin joining I_icon_minitimedo maa 04, 2010 9:57 pm

Ello, welkom. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
ziro122
clan member
ziro122


Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 21-06-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : onder een brug, zonder kartonnedoos

2m_robin joining Empty
BerichtOnderwerp: Re: 2m_robin joining   2m_robin joining I_icon_minitimedo maa 04, 2010 10:32 pm

volgens mij heeft niemand meer vragen voor je, we weten alles

wilkommen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
dragonbakkes
clan member
dragonbakkes


Aantal berichten : 766
Registratiedatum : 20-08-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : belgië, weerde

2m_robin joining Empty
BerichtOnderwerp: Re: 2m_robin joining   2m_robin joining I_icon_minitimedo maa 04, 2010 11:38 pm

welcome in cc cheers goeie muziek style Smile metal !! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Giele16
clan member
Giele16


Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 31-10-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Nederland

2m_robin joining Empty
BerichtOnderwerp: Re: 2m_robin joining   2m_robin joining I_icon_minitimeza maa 06, 2010 3:58 pm

hey, mooie post jah, ben ik toch niet de enigste die van techno houdt^^

Welkom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





2m_robin joining Empty
BerichtOnderwerp: Re: 2m_robin joining   2m_robin joining I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
2m_robin joining
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Joining Atempt.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
purecontrol :: runescape :: Lid worden-
Ga naar: